Wiadomości

Szanowni Państwo,


poniżej przedstawiamy informację dotyczące aktualnej sytuacji związanej z awarią serwerów oraz naborem wniosków dot. Wsparcia dla MSP dotkniętych skutkami COVID-19:


1. Wszystkie dotychczasowe terminy dotyczące naboru zostały ANULOWANE.


2. Nowa data rozpoczęcia naboru zostanie podana do Państwa wiadomości z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem strony internetowej http://www.dip.dolnyslask.pl oraz oficjalnego konta Instytucji na portalu Facebook.


3. Rozumiejąc Państwa potrzeby jesteśmy w pełni zdeterminowani, aby nowy nabór rozpoczął się nie później niż w przeciągu najbliższych 14 dni. Jednocześnie w ramach nowego naboru, skorzystamy z Państwa sugestii co do usprawnienia przebiegu procedury.


Prosimy Państwa o cierpliwość oraz zwracanie uwagi na przysyłane przez nas komunikaty.


Z pozdrowieniami zespół DIP